[TAF-lista] Medlemsmøte i dag i Planetariet. Dørene åpner kl 18:45.

Erlend RONNEKLEIV erlend.ronnekleiv at eronn.net
Tis May 31 13:57:11 CEST 2022

Dørene til Vitensenteret åpner kl 18:45 i dag. *Vi låser kl 19, så vær
ute i rett tid.*

Jeg kommer til å ta en tur ut kl 19:10 for å slippe inn eventuelle
forsentkommere. Det er dårlig mobildekning i Planetariet, men hvis noen
sender SMS til 90015407 før 19:10 så vil jeg antagelig få lest den.

Erlend