[TAF-lista] Obskvelden i går (vrimlekveld)

Tom Kristiansen kristiansen.tom at gmail.com
Ons Nov 16 14:25:26 CET 2022

Hei, ja en flott kveld! Synd med vinden, men de fleste virket fornøyde.
Håper det blir bedre imorgen.

Jeg vet ikke om jeg klarer å komme i morgen før eventuelt utpå
senkvelden (hjelper et vennepar med å flytte), men hvis det trengs teleskop
kan jeg kjøre opp sent i kveld og sette opp mitt AVX/SW120ED og dekke det
til. Så kan det tas i bruk av de som kommer opp - flere fikk jo prøve seg
på fjernkontrolleren og med å bytte okular.

Mvh,
Tom