[TAF-lista] Observasjonskveld igjen torsdag 17. nov.

Birger Andresen andresen.birger at gmail.com
Tors Nov 17 15:48:06 CET 2022

Vi blir i beste fall 2 teleskop i kveld, så folk må være forberedt på noe
venting i køen. Ta med noen gode vitser, gode historier og interssante
spørsmål. Gjerne relatert til astronomi.

Jeg håper å være klar til observasjon ca kl. 19:00 (med mindre det står en
trailer på tvers oppi bakkene mellom Kyrksæterøra og Trondheim😱 eller
teleskopmonteringa slår seg skikkelig vrang).

   - birger

ons. 16. nov. 2022 kl. 10:38 skrev Birger Andresen <