[TAF-lista] Etterlyser Astrobilder til presentasjon på TAF-genfors i morgen

erlend.ronnekleiv at eronn.net erlend.ronnekleiv at eronn.net
Ons Apr 10 14:32:57 CEST 2024

Astrofotografer i TAF!

I morgen vil jeg vise liten samling av astrobilder som er tatt av
TAF-medlemmer det siste året. Kan de som har tatt bilder det siste året
sende meg inntil seks kandidater? Video er også lov, f.eks. av nordlys. Jeg
vil selvsagt angi hvem som er fotograf for hvert bilde!

Jeg ønsker å vise en oversikt over hva medlemmene driver med, på ulike
nivåer. Det er altså ikke et kriterium at alle bildene må være supergode.
Eneste krav er at du selv syns det er ok at bildet vises for andre.

Send helst nedlastingslenker, hvis du kan. Hvis ikke kan du legge ved
bildene i e-posten. Jeg trenger navn på objektet, og gjerne også en kort
beskrivelse av utstyr og prosessering.

Det blir trolig ikke tid til å vise alle bildene som sendes inn, men jeg vil
ta med minst ett bilde fra hver bidragsyter.

(Jeg har allerede sendt dette til TAF-medlemmer som har publisert bilder på
TAFs Facebookside det siste året.)

Vennlig hilsen
Erlend Rønnekleiv