[Trondheim] Rom for Wiki-kurset er bekreftet til S3. Torsdag 14:20 til 15:45

Gunnar René Øie gunnarre at nvg.ntnu.no
Tue Apr 17 11:02:49 CEST 2007

Hva er et wiki?
Hvordan kan jeg bruke det i undervisning, forskning og hobby?
Kan jeg starte et selv?
Hvordan kan jeg bruke andres wikier (som for eksempel Wikipedia), og
når bør jeg ikke gjøre det?
Hvilke erfaringer har andre med bruk av wiki?

Nettverksgruppa (NVG) ønsker velkommen til seminar om bruk av wiki.

Sted: Auditorium S3 i Sentralbyggene, Gløshaugen

Tid: 14:20 til 15:45 på torsdag, 19.04.2007.

Spørmål eller ekstra ideer? Kontakt kurs at nvg.ntnu.no

Etter seminaret blir det mulig å melde seg på kurs i installasjon og
konfigurasjon av Mediawiki.

NVG er en forening for datainteresserte studenter og ansatte ved NTNU.

Mer om NVG: http://www.nvg.ntnu.no/index.php?link=omnvg