[Trondheim] Fwd: [Alle-idi] IDI Open 2007

Gunnar René Øie gunnarre at nvg.ntnu.no
Fri Mar 9 15:20:08 CET 2007

Vi stiller mist ett lag fra NVG, gjør vi ikke?

Jeg skal spandere en NVG T-skjorte eller noe slikt til alle som
stiller :-)

Videresendt melding:

> Loerdag 14. april arrangeres IDI Open for foerste gang. IDI Open er en
> programmeringskonkurranse som arrangeres av IDI, men som er aapen for
> alle med og uten tilknytning til instituttet.
>
> Naermere info om konseptet finnes her:
> http://events.idi.ntnu.no/open07
>
> Vi har som maal aa faa med flest mulig i denne konkurransen. Vi skal
> kjoere en aktiv rekruttering mot studenter, med ekstra fokus paa
> foersteklassingene i Objektorientert programmering. En rekke
> software-selskaper har ogsaa meldt sin ankomst. Vi synes det er
> naturlig
> [...]

Jeg synes det er naturlig at NVG stiller et lag også. Jeg er ikke
noen programmerings-ekspert, men jeg stiller. Hvem er med? Hvis vi
blir 6 personer blir vi NVG SWIX Rød og NVG SWIX Blå :-)