[Trondheim] Vurdering av rom-alternativer

David Kaasen kaasen at nvg.ntnu.no
Fri Oct 31 14:01:02 CET 2008

On Mon, 27 Oct 2008, Gunnar René Øie wrote:

> Her er en oppsummering av fordeler og ulemper med de forskjellige rommene som
> IDI kan tilby oss:
[...]
[...]

En ulempe ved ITV-164 er at det er vanskeligere å komme inn der, man
må gjennom tre låste dører først.

Jeg har inntrykk av at det i det hele tatt er vanskelig å vite hvor
lenge vi kan beholde et nytt rom. Sånt vil vel alltid være utsatt
for omorganiseringer ved universitetet. Det får vi vel bare godta.

Jeg stemmer for rom ITV-164, mest fordi det ligger nært IDI og
datastudentene.

Hilsen David.