[TAF-lista] TAF skitur i kveld

Erlend Rønnekleiv erlend.ronnekleiv at eronn.net
Tis Mars 6 09:30:14 CET 2018

Værmeldingen er fortsatt lovende, selv om det er fare for litt skyer.
Endelig avgjørelse om det blir tur kommer på e-post i ettermiddag, ca.
14:30.

Planen er å starte _fra Henriksåsen kl 1830_ og gå 4 km inn til
Elgsethytta, som har åpent og serverer middag fram til kl 20. De som har
tar med kikkerter og små teleskoper som får plass i sekken. Eter hvert
går vi ut og ser på himmelen, som er rimelig mørk så langt inne i marka.
Kart her: https://goo.gl/maps/9VmAEj2x3jy.

Jeg kjører fra jobb på Tiller, og kan evt plukke opp passasjerer på
veien, f.eks. på Munkvoll eller ved Byåsen Butikksenter.

Vennlig hilsen,
Erlend Rønnekleiv, TAFs tur og møtekoordinator
90015407